Wordpress vs. Blogger

Yeniden merhaba

1 yıllık domain süremin dolmasıyla beraber bir de sorgulama sürecine girdim. 1 senedir http://www.duskdiyebiri.com adresinde yazı yazmama rağmen açıkçası wordpress'i sevmedim diyebilirim. Sürekli her güncellemede önüme sıkıntı çıkaran, eklentileri sıkıntılı çalışan ve yine güncellemelerinde sıkıntı yaşatan bir servis oldu benim için. Oysa 2seneyi aşkın süredir herşeyine alıştığım bir blogger vardı.

Kişiselleştirme ve kullanım kolaylığı açısından Blogger'ı son kullanıcı için daha rahat buluyorum. Sanal alemde yazmaktan çok okumaya önem verdiğim için site için harcadığım zaman bana çok fuzuli geliyor. Site en kısa sürede, kolayca hazır ve kullanışlı hale gelmeli.

Blogspot'a dönme kararımda, son 1-2 yıl içinde takip ettiğim ve beğendiğim birçok blogun blogspot olmasının da önemi var. Gerçekten türkçe içerikli güzel bloglar içeriyor ve kendi içinde güzel bir birlik kurmuş. Neyse uzun lafın kısası bu yıl yine burada olacağım sanırım. Wordpress kurulu diğer domain'imi yenileyip yenilememekte kararsızım ama yenilesem bile geçen seferki hatayı yapmayıp orada yayınladığım yazıları burada da yayınlayacağım... Ama zaten yenileyeceğimi de pek sanmıyorum.

blog comments powered by Disqus