İyi Yıllar Vista

Öncelikle herkese 2009 yılının mutluluk, sağlık, barış ve huzur getirmesini diliyorum. Herkes bu yıl için hayal ettiklerine ulaşır umarım. Bu sene sonunda askere gitme planlarım vardı fakat okulumun güzel çabaları sonucunda diplomamı 3 gün önce alabildim ve Aralık celbi yalan oldu tabi ki. Bu yüzden 2009 yılının yarısını (Aslında 5ay 5 gün) asker olarak geçireceklerden biri de benim.

2009 yılına 2 yenilikle giriyorum. Bunlardan birisi artık resmi olarak "Gıda Mühendisi" unvanına sahip olmam. Diğeri ise dün yaptığım işlem sonucu artık notebook'umda Windows Vista (veya herhangi bir Microsoft ürünü) bulunmaması. 35gb kadar ayrılmış bir partition'da aslan yavrusu gibi yatıyor ve hiç dokunulmuyordu. Ben de ona ayrılan sürenin sonuna gelindiğini hissederek o kısmı daha çok müzik ve film için kullanacağımı düşünüp kendisine yol verdim (zaten 80gb harddiski olan bir dizüstü için 35gb alan çok büyük bir oran). Madem ki Macbook'lar Macosx ile satılıyor ve Windows'a ihtiyaç duymuyor o halde ben neden duyayım ki? Ne eksiğim var?

Yılbaşı koşuşturması bittiğinde 2008 ile ilgili fikirlerimi; film, müzik, teknoloji vs açısından değerlendireceğim. Şimdilik hepinize iyi eğlenceler diliyorum yılbaşında. Yeni yılınız kutlu olsun!!

blog comments powered by Disqus